Eğitim ve Sınav için Başvuru yapmak isteyenler, tüm formları eksiksiz olarak bilgisayar ortamında doldurup, tarayıcıdan tarattıktan sonra istenilen tüm formları (ekler sayfanın alt kısmında bulunmaktadır) agm-pbm@tse.org.tr mail adresine gönderilerek Başvuru işlemleri tamamlanacaktır. Bunun dışında Başvuru işlemleri için herhangi bir belge gönderilmesine gerek bulunmamaktadır,
- Eğitim ve Sınav Yeri:Türk Standartları Enstitüsü Kalite Kampüsü, Cumhuriyet Mah. 2258 Sk. No: 10 Gebze / Kocaeli (Eğitim Salonu) (https://goo.gl/maps/HtjVyYamqJz8mY7C6)
- Eğitim Tarihi:04-07 Eylül 2023
- Sınav Tarihi:08 Eylül 2023- Saat: 10:00
- Eğitim Başlama Saati: 09:30
ÖĞRENİM:
- Makine Mühendisliği,
- Elektrik Mühendisliği,
- Elektronik Mühendisliği,
- Elektrik- Elektronik Mühendisliği,
- Mekatronik Mühendisliği,
- Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği,
Eğitim, Sınav ve Sertifika Ücreti: 5.412,00 + KDV = 6.494,40 TL
- Alıcı: TÜRK STANDARDLARI ENSTİTÜSÜ
- Hesap No: TSE Banka Hesabı,
- Banka ismi: Vakıfbank
- Banka Şube: Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanlığı Ankara Bağlı Şube.
- Şube Kodu: 884
- IBAN No: TR08 0001 5001 5800 7286 9957 88
- Hesap No: 00158007286995788
- Dekont Açıklaması: “ PBM-ASANSÖR EĞ. ÜCRETİ (AD-SOYAD) “
Eğitim ve Sınava katılacak adaylardan istenen belgeler:
- Asansör Muayene Elemanı Adayı Belgelendirme Başvuru Formu (ek’te mevcut)
- Belgeli Personel Taahhütnamesi ve Karşılıklı Antlaşma Şartları Formu (ek’te mevcut)
- Cari Kart Formu (ek’te mevcut)
- Nüfus Cüzdanı fotokopisi
- Diploma fotokopisi
Asansör Muayene Elemanı Adayı Eğitimi Başvurusu Hakkında Genel Bilgiler
- Tüm Başvuru formları taratılmış olarak agm-pbm@tse.org.tr mail adresine gönderilerek başvuru işlemleri yapılacaktır,
(Dileyenler için; imzalı nüsha olması sebebiyle “ Başvuru Formunun 2. sayfası ve Taahhütname “ taratılmış, diğer formlar ise Bilgisayar ortamında düzenlenerek de gönderilebilir.
- Gönderilen tüm formların başvuru uygunluğu incelendikten sonra tarafınıza e-posta adresiniz üzerinden “ Başvurunuz tamamlanmıştır “ şeklinde Bilgilendirme maili gönderilecektir.
- Başvurunuzun tamamlandığını belirten e-posta tarafınıza ulaştıktan sonra; Başvuru işlemleriniz bitmiş sayılacaktır ve belirtilen yer, gün ve saatte eğitim salonunda bulunabilirsiniz,
(Başvurunuz tamamlanmıştır şeklinde e-posta teyidi olmadan eğitim ve sınav programına katılmak üzere eğitim salonuna gelen kişiler, eğitim ve sınav programına dahil edilmeyecek olup, herhangi bir sorumluluk kabul edilmeyecektir)
- Program 4 gün eğitim ve 1 gün sınav olmak üzere toplam 5 gün olmakla beraber Konaklama katılımcıların sorumluluğundadır.
- Cari Kart Formu; Fatura işlemleri için istenmektedir,
- Eğer katılımcıların herhangi bir engel durumu varsa, enstitümüz tarafından önlemlerin alınması ve sınav ortam koşullarının sağlanması için katılımcıların başvuru sırasında program sorumlularına durumuyla ilgili bilgilendirmeyi yapması gerekmektedir. (e-mail, telefon vb.)
- Eğitim’in açılabilmesi için yeterli kontenjan sayısına ulaşılamaması gibi durumlarda TSE tek taraflı olarak Eğitim tarihi ile ilgili değişim yapma yetkisine sahiptir. Bu gibi durumlarda mağduriyet yaşamamanız için ulaşım/konaklama iptali veya değişikliği kolaylığı bakımından bilet/rezervasyon işlemlerinizde önlem almanızı (esnek uçak bileti vb.) tavsiye ederiz.
Firma için hazırlanacak faturaların ödemeleri; Firma tarafından yapılmalı ve cari kart üzerindeki ilgili bölüm Firma adına doldurulmalıdır.
Şahıs için hazırlanacak faturaların ödemeleri; Şahıs yada herhangi bir kişi tarafından yapılabilir ve cari kart üzerindeki ilgili bölüm katılımcı adına doldurulmalıdır.
- İLETİŞİM: Hasan HACIABDULLAHOĞLU
- Tel : 0 312 416 62 79
- E-posta: agm-pbm@tse.org.tr
Dokümanlar;
- Ek1-BAŞVURU FORMU
- Ek2-Taahhütname
- Ek3-Cari Kart Formu