HAYVANSAL ÜRETİMDE İYİ TARIM UYGULAMALARI KONTROLÖRÜ EĞİTİMİ (UZAKTAN EĞİTİM)
Başvuru Başlangıç Tarihi: 16 Ağustos 2024 (10.00’da başlayacaktır.)
Başvuru Bitiş Tarihi: 9 Eylül 2024 (17.00’ye kadar.)
Uzaktan Eğitim Tarihi: 16-26 Eylül 2024 uzaktan eğitim olacak şekilde düzenlenecektir (09.30’da başlayacaktır).
Sınav Tarihi: 30 Eylül 2024 (09.30’da başlayacaktır.)
Sınav Yeri: TSE Teknik Kurul Salonu – Necatibey Cad. No:112 Bakanlıklar/ANKARA
Eğitim Kontenjanı: 30 kişi le sınırlıdır. (Eğitim kontenjanı dolması durumunda başvuru alımı yapılmayacaktır.)
BAŞVURU İÇİN:
- Eğitim başvuruları “http://basvuru.tse.org.tr/uye/” adresi üzerinden 16 Ağustos 2024 (saat 10.00) tarihinden itibaren alınmaya başlanacaktır. Başvurular yazılım aracılığı ile alınacak olup belirtilen süre içerisinde başvuru alımı yapılabilecektir. Eğitim kontenjanı dolması durumunda başvuru alımı yapılmayacaktır.
UYARI: (Eğitim kontenjanımız 30 kişi ile sınırlıdır.) Başvuru evraklarını “Görsel Anlatım”a göre eksiksiz yükleyen ve tarafımızca başvurusu uygun görülen ilk 30 kişi eğitime katılabilecektir.
- Başvuru işlemlerinin nasıl yapılacağı sayfanın alt kısmında dokümanlar kısmında yer alan “Görsel Anlatım” ekinde detaylı bir şekilde gösterilmiştir. Başvuru yapılırken görsel anlatımdaki adımlar takip edilmediği takdirde başvuru eksik kalabilmekte ve başvuru geçersiz olabilmektedir. Dolayısıyla eksik yapılan başvurular kontenjan dışı kalacaktır.
UYARI: “Görsel Anlatım” ekinde belirtilen adımları izlerken sizlerden “Diploma ve Dekont” ekini taratılmış olarak sisteme yüklemeniz istenecektir. Bu ekleri daha önceden taratılmış olarak hazır bulundurmanız; başvuru esnasında yaşanan yoğunluk sebebiyle başvuru işlemlerini kısa süre içerisinde bitirmenize yardımcı olacaktır.
- Başvuru işlemleri tamamlandıktan sonra e-mail adresinize, başvurunuzun onaylandığını belirtilen mail gelecektir. Başvuru işlemleri tamamlandıktan sonra herhangi bir form göndermenize gerek yoktur.
- Eğitime ait tüm dokümanlar katılımcılara ücretsiz olarak mail aracılığı ile gönderilecektir.
UYARI: Eğitime katılmak isteyen adayların, ziraat mühendisliği ve/veya veteriner hekim bölümünden mezun durumunda olması şartı aranır.
EĞİTİME KATILACAK ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER:
- Diploma (Taratılmış olarak sisteme yüklenmesi gerekmektedir.)
- Eğitim/Sınav Ücreti Banka Dekontu (Taratılmış olarak sisteme yüklenmesi gerekmektedir.)
EĞİTİM, SINAV VE SERTİFİKA ÜCRETİ:
9.990,00 TL + %20 KDV = 11.988,00 TL (Belirtilen ücretin dışında başka ödeme yapmayınız.)
ÜCRET ÖDEME BİLGİLERİ:
Eğitim ücreti; banka üzerinden Havale/EFT veya TSE veznelerinden kredi kartı kullanarak aşağıdaki bilgilere göre ödenmesi gerekmektedir. (TSE veznelerinden yapılan ödemelerde kredi kartına taksit yapılabilmektedir.)
- Alıcı: TÜRK STANDARDLARI ENSTİTÜSÜ
- Hesap No: TSE Banka Hesabı
- Banka ismi: Vakıfbank
- Banka Şube: Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanlığı Ankara Bağlı Şube
- Şube Kodu: 884
- IBAN No: TR08 0001 5001 5800 7286 9957 88
- Hesap No: 00158007286995788
- Dekont Açıklaması: “PBM- HTU Kont. Eğitim Ücreti (AD SOYAD)”
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİ HAKKINDA:
- Uzaktan eğitim için başvurusu tamamlanan katılımcılara eğitimden önce, eğitime giriş için link içeren davet maili gelecektir. Bu davet maili açıldığında uzaktan eğitime giriş yapılabilir.
- Uzaktan eğitim “zoom” uygulaması üzerinden yapılacağı için mobil uygulamalarda (telefon/tablet) verimli çalışmaması sebebiyle masaüstü bilgisayar/laptop/notebook kullanımı önerilmektedir. Kamera ve mikrofonlarınızın mutlaka çalışır durumda olması gerekmektedir, bu sebeple eğitim öncesi gerekli kontrollerin yapılması katılımcıların sorumluluğundadır.
- Uzaktan eğitime katılım olmaması durumunda, başvuru yapılmış olsa bile; eğitime katılım olmaması sebebiyle belge düzenlenmeyecektir.
- Eğitimde kullanılacak sunumlar, başvuruda bulunan katılımcılara mail adresleri üzerinden gönderilecektir.
EĞİTİM HAKKINDA GENEL BİLGİLER:
- Canlı eğitim ya da sınav durumunda, eğer katılımcıların herhangi bir engel durumu varsa, enstitümüz tarafından önlemlerin alınması ve sınav ortam koşullarının sağlanması için katılımcıların başvuru sırasında program sorumlularına durumuyla ilgili bilgilendirmeyi yapması gerekmektedir. (E-mail, telefon vb.)
- Eğitimin açılabilmesi için yeterli kontenjan sayısına ulaşılamaması gibi durumlarda TSE tek taraflı olarak eğitim tarihi ile ilgili değişim yapma yetkisine sahiptir. Bu gibi durumlarda mağduriyet yaşamamanız için ulaşım/konaklama iptali veya değişikliği kolaylığı bakımından bilet/rezervasyon işlemlerinizde önlem almanızı (esnek uçak bileti vb.) tavsiye ederiz.
- Eğitim başlangıç ve bitiş saatlerinde değişim olması durumunda, ilan edilecek olup, başvurusu tamamlanan katılımcılarımıza mail ile ayrıca bilgilendirme yapılacaktır.
- Eğitim başvurusu tamamlanan katılımcılarımız eğitim başlamadan; talepleri doğrultusunda ücret iadesi isteyebilirler. Eğitim başladıktan sonra; (eğitime 1 gün dahil) katılım olması durumunda, eğitim için yatırılan ücret iade edilemez, sadece sınav ve belge ücreti iade edilebilmektedir.
- Eğitim için başvurup; kontenjan dışında kalan katılımcılarımızın ücretleri, (istekleri doğrultusunda) ücret iadeleri yapılmaktadır, ücret iadesi için dilekçe doldurulup TSE Personel Belgelendirme Müdürlüğü’ne posta ile gönderilmesi gerekmektedir. Dilekçeniz işleme alındıktan 1-2 hafta içerisinde iade işlemleri tamamlanıp ücretiniz hesabınıza aktarılır. (Dilekçe şablonu talep edildiği takdirde program sorumlusu tarafından gönderilmektedir.)
- Belgelendirme programı, başvuru, yeniden belgelendirme ve belge geçiş ile ilgili şartları, belgelendirmenin kapsamı, değerlendirme proseslerin yürütülmesi, başvuru sahibinin hakları ve belgelendirilmiş kişilerin görevleri ile ilgili olarak başvuruda bulunan kişiler; aşağıda verilmiş olan iletişim adreslerinden öğrenebilirler.
- Eğitim, sınav ve belgelendirme için başvuru yapan tüm katılımcılarımız; duyuru sayfasında yazmakta olan tüm durumları kabul etmiş sayılmaktadırlar.
*** Ödeme ile yapılmayan başvurular kabul edilmeyecektir.
İLETİŞİM
Senanur COŞKUN
E-posta: ie_senanurc@tse.org.tr
Dokümanlar :
Ek-1: GÖRSEL ANLATIM