TSE Sizi Dinliyor.

Ülkemizde, standardizasyon ve uygunluk değerlendirme alanlarında 64 yıldır hizmet veren Türk Standardları Enstitüsü (TSE), sanayicimizin ve hizmet erbabımızın daha az maliyetle yüksek kaliteli üretim yapmasının, inovasyon faaliyetlerini etkin bir şekilde sürdürmesinin, uluslararası standartlara uygun ürün ve hizmet sağlamasının anahtarı konumundadır.

Enstitümüz, standardizasyon ve uygunluk değerlendirme alanlarında üstlendiği bu önemli görevleri icra ederken, Enstitümüzün her mensubu da; kamu kurumu kimliğimizin verdiği sorumluluk ile ‘vatandaşımızın memnuniyetini’ en üst seviyede tutmaya, en iyi ve en hızlı şekilde hizmet sunmaya, çözüm odaklı olmaya azami çaba sarf etmek durumundadır.

12 Ekim 2018 tarih (2018/13) 30563 Sayılı Cumhurbaşkanlığı Genelgesi de, kamusal alanda hizmet alan vatandaşların işlemlerinin kolaylaştırılabilmesi adına kamu hizmetlerinde bürokrasinin azaltılmasının Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sisteminin öncelikli hedeflerinden olduğunu açıkça ifade etmekte ve konunun önemini bir kez daha vurgulamaktadır.

Bu minvalde, kurumumuz faaliyetleri kapsamında Enstitümüzün gerek vatandaşlarımızla, gerek paydaşlarımızla, gerekse bizden hizmet alan firmalarımızla etkili, hızlı bir iletişim ağı oluşturabilmesi ve süreçlerle ilgili öneri/soru/sorunların en kısa sürede cevaplandırılabilmesi adına, müşterilerimizin kullanımına açılan bir  Bilgilendirme Merkezi kurulmuştur. Bu merkeze; web sitemiz üzerinden Bize Ulaşın menüsünün altında bulunan www.tse.org.tr/BizeUlasin adresinden erişim sağlanabilecektir.

Buradan gerçekleştirilecek talepler bizzat Enstitümüz Genel Sekreterlik makamı kontrolü altında takip edilecektir.

Enstitümüz ve paydaşlarımız arasındaki koordinasyonu en üst seviyeye çıkarabilmek ve vatandaşlarımıza daha hızlı hizmet verebilmek amaçlarıyla, ilgili hizmet sürecini başlatmış bulunuyor bu vesileyle çalışmalarınızda kolaylıklar diliyoruz.

Bu İçeriği Paylaş : Facebook'da Twitter'da Google+'da
Eski Siteye Dön