TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi Düzenlenecektir.

Eğitimin Amacı:

Kuruluşlarda Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi Yönetim Sisteminin Kurulması ve Uygulanması konularında kılavuz bilgilerin verilmesidir.

 

Eğitimin içeriği:

TSE Belgelendirme Prosedürü

TS ISO 10002 Şartları

Terimler ve Tarifler, Prensipler

Şikayetleri Ele Alma Çerçevesi

Planlama ve Tasarım

Şikâyetleri Ele Alma Prosesinin Çalıştırılması

Sürdürme/İyileştirme

Pratik Çalışma

 

Eğitimin Süresi

2 Gün

 

Eğitim Yeri ve Adresi: 

  • Türk Standartları Enstitüsü Necatibey Cad. No:112  E Blok 2.Kat  Bakanlıklar/ANKARA
  • Eğitim Tarihi: 12-13 / 12 /  2019
  • Eğitim Başlama Saati:    09:30 
  • Eğitim Bitişi Saati:  16:00 
  • İlgili KişiTel: Cihad AYDIN  0312 416 63 28

 

EĞİTİM ÜCRETİ: GÜNLÜK 225 TL + % 18 KDV’DİR.   

ÖĞRENCİ VE KAMU ÇALIŞANINA %25 İNDİRİM SAĞLANMAKTADIR.

 

Eğitimimize katılmak isteyenler ekteki Katılımcı Başvuru Formunu doldurup egitim@tse.org.tr adresine email atabilirler. Eğitimlerimizde katılımcı sayısının sınırlı olması nedeniyle, kayıtlarda başvuru sırası dikkate alınacaktır. İlgili kişiden dönüş sağlanmadan ÖDEME YAPMAYINIZ.


Dökümanlar (1)

Bu İçeriği Paylaş : Facebook'da Twitter'da Google+'da
Eski Siteye Dön