ORGANİK TARIM KONTROLÖRÜ EĞİTİMİ DÜZENLENECEKTİR

 

ORGANİK TARIM KONTROLÖRÜ EĞİTİMİ

(Uzaktan Eğitim Düzenlenecektir)

 

 EĞİTİM KONTENJANIMIZ DOLMUŞTUR. GÖSTERMİŞ OLDUĞUNUZ İLGİYE TEŞEKKÜR EDER, ÇALIŞMALARINIZDA BAŞARILAR DİLERİZ.

Uzaktan Eğitim Tarihi : 27 Eylül – 07 Ekim 2021

Sınav Tarihi: 11 Ekim 2021 Pazartesi (saat 09:30) 

Başvuru Alım Tarihi: 23 Ağustos 2021 Pazartesi (saat 10:30) 

 

Uzaktan Eğitim: 27 Eylül – 07 Ekim 2021 tarihleri arasında uzaktan eğitim olacak şekilde düzenlenecektir.  (08-09-10 Ekim 2021 tarihlerinde herhangi bir Eğitim düzenlenmeyecektir)

 

Sınav: 11 Ekim 2021 saat: 09:30 da düzenlenecek olan sınav; Pandemi şartlarına bağlı olarak uzaktan yada Canlı olma durumu hakkında bilgilendirme Eğitimin 2. Haftasında yapılacaktır

Program 9 gün eğitim ve 1 gün sınav olmak üzere toplam 10 gündür

 

 

Eğitim başvuruları; “  https://basvuru.tse.org.tr/uye/  “ adresi üzerinden 23 Ağustos 2021 Pazartesi günü (saat 10:30) tarihinden 24 Eylül 2021 (saat 15:30) tarihine  kadar, başvuru alımı yapılacaktır. Başvurular yazılım aracılığı ile alınacak olup belirtilen süre içerisinde başvuru alımı yapılabilecektir. Belirtilen tarihten önce başvuru işlemleri kapalı durumda olacaktır. Eğitim kontenjanı dolması durumunda başvuru alımı bitecektir.

 

Eğitim Kontenjanımız 37 kişi ile sınırlıdır.

 

BAŞVURU EVRAKLARINI GÖRSEL ANLATIMA GÖRE YÜKLEYEN VE TARAFIMIZCA BAŞVURUSU UYGUN GÖRÜLEN İLK 37 KİŞİ EĞİTİME KATILABİLECEKTİR.

 

Başvuru işlemlerinin nasıl yapılacağı “ Görsel Anlatım.pdf “ ekinde detaylı bir şekilde gösterilmiştir.

Başvuru yapılırken Görsel Anlatımdaki adımlar takip edilmediği durumlarda başvuru eksik kalabilmekte ve başvuru geçersiz olabilmektedir, bu sebeple eksik yapılan başvurular kontenjan dışı kalacaktır. (Başvuru için Görsel anlatım eki sayfanın altında eklerde mevcuttur)

Başvuru işlemlerinden önce; Görsel anlatım ekinde belirtildiği gibi adımları takip ederek “Diploma ve Dekont ekini taratılmış olarak sisteme yüklemeniz istenecektir. Bu ekleri daha önceden taratılmış olarak hazır bulundurmanız; Başvuru esnasında yaşanan yoğunluk sebebiyle başvuru işlemlerini kısa süre içerisinde bitirmenize yardımcı olacaktır.

Başvuru işlemleri tamamlandıktan sonra e-mail adresinize; Başvurunuzun onaylandığını belirtilen mail gelecektir, Başvuru işlemleri tamamlandıktan sonra herhangi bir form göndermenize gerek kalmamaktadır.

Eğitime ait tüm dokümanlar katılımcılara ücretsiz olarak mail aracılığı ile gönderilecektir.

 

 

EĞİTİM, SINAV, BAŞVURU, BAŞLANGIÇ ve BİTİŞ TARİHLERİ: 

  • Başvuru Alım Tarihi: 23 Ağustos 2021 Pazartesi (saat 10:30) 

  • Başvuru Bitiş Tarihi: 24 Eylül 2021 Cuma (saat 15:30) 

  • Uzaktan Eğitim Tarihi: 27 Eylül – 07 Ekim 2021

  • Uzaktan Eğitimin Başlama Saati:   09:30 

  • Sınav  Tarihi:  11 Ekim 2021 Pazartesi

  • Sınav Başlama Saati:  09:30 

  • Başvuru Linki: https://basvuru.tse.org.tr/uye/

     

    ÖĞRENİM: 

    Eğitim’e katılmak isteyen adayların aşağıdaki alanlardan, mezun durumda olma şartı aranır

  • Ziraat Mühendisi,

  • Su Ürünleri Mühendisi,

  • Deniz Bilimleri Fakültesi Balıkçılık Teknolojisi Mühendisi,

  • Gıda Mühendisi

  • Veteriner Hekim

 

 

 EĞİTİME KATILACAK ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER:

1.    Diploma taratılmış olarak sisteme yüklenmesi gerekmektedir

2.    Eğitim/Sınav ücreti banka dekontu taratılmış olarak sisteme yüklenmesi gerekmektedir

 

EĞİTİM ÜCRETİ:  

1.515,00 TL + %18 KDV = 1.787,70 TL

 

ÜCRET ÖDEME BİLGİLERİ:  

Eğitim Ücreti; Banka üzerinden Havale/EFT veya TSE veznelerinden kredi kartı kullanarak aşağıdaki bilgilere göre ödenmesi gerekmektedir. (TSE veznelerinden yapılan ödemelerde Kredi kartına taksit yapılabilmektedir)

  • Alıcı: TÜRK STANDARDLARI ENSTİTÜSÜ 

  • Hesap No:  TSE Banka Hesabı,

  • Banka ismi: Vakıfbank

  • Banka Şube: Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanlığı Ankara Bağlı Şube.

  • Şube Kodu: 884             

  • IBAN No: TR08 0001 5001 5800 7286 9957 88

  • Hesap No: 00158007286995788

  • Dekont Açıklaması:  “ PBM-OTU KONT. EĞ. ÜCRETİ (AD-SOYAD)  “

 

 

UZAKTAN EĞİTİM NASIL DÜZENLENECEKTİR::

Eğitim Başvurusu tamamlanan katılımcılara Eğitimden önce; Eğitim davet maili gelecektir. Bu davet mail açıldığında Uzaktan Eğitime giriş yapılabilir. Nasıl giriş yapılacağı ile ilgili Görsel anlatım klavuzu gelecek olan bu mailin içinde eklerde mevcuttur, bu klavuz adım adım izlenerek Uzaktan Eğitim’e çok kolay bir şekilde katılım sağlanabilecektir.

  1. Tarafınıza Gelen mail içeriğinde Eğitime giriş daveti bulunacaktır. Bu sebeple mail adresinizden giriş yapmanız gerekmektedir.

     

  2. Size gelen mailde “Skype Kurumsal” Uygulamasının yüklenmesi için gereken link bulunmaktadır, Başvuru adımlarını izlerken bu uygulama (halihazırda yönlendirme yapılmış olacaktır) kolayca yüklenebilir.

     

  3. Uzaktan Eğitim için Mobile Uygulamalarda (Telefon/Tablet) verimli çalışmaması sebebiyle: Masaüstü Bilgisayar/Laptop/Notebook kullanımı önerilmektedir.

     

  4. Başvurusu tamamlanan katılımcılara Eğitime giriş için gönderilecek mailde “Uzaktan Eğitim Görsel Anlatımı” eki bulunmaktadır, Bu ek, adım adım izlenerek Başvuru yaparken; başvurunun nasıl yapılacağı ayrıntılı bir şekilde gösterilmektedir.

     

  5. Uzaktan Eğitime Katılım olmaması durumunda, Başvuru yapılmış olsa bile; Eğitime katılım olmaması sebebiyle Belge Düzenlenmeyecektir.

     

  6. Eğitimde kullanılacak Sunumlar; başvuruda bulunan katılımcılara mail adresleri üzerinden gönderilecektir.

 

 

UZAKTAN SINAV NASIL DÜZENLENECEKTİR:

  1. Organik Tarım Kontrolörü Sınavı Uzaktan Eğitim sayfası üzerinden düzenlenecektir;  teorik sınav (50 adet çoktan seçmeli test sorusu ve 3 adet klasik soru) ve sözlü sınav 3 adet olay soru olmak üzere toplam 2 bölümlü sınav,  4 oturum olacak şekilde düzenlenecektir.

  2. Olay soru savunmasında (4.oturum) kamera ve mikrofon bağlantısı olacaktır, Bu sebeple kamera ve mikrofon temini katılımcı sorumluluğundadır.

  3. Sınav ile ilgili ayrıntılar; başvuru yapan katılımcılara ayrıca mail olarak ayrıntılı olarak gönderilecektir.

 

 

 

EĞİTİM HAKKINDA GENEL BİLGİLER:

 

  • Eğer katılımcıların herhangi bir engel durumu varsa, enstitümüz tarafından önlemlerin alınması ve sınav ortam koşullarının sağlanması için katılımcıların başvuru sırasında program sorumlularına durumuyla ilgili bilgilendirmeyi yapması gerekmektedir. (e-mail, telefon vb.)

     

  • Eğitim’in açılabilmesi için yeterli kontenjan sayısına ulaşılamaması gibi durumlarda TSE tek taraflı olarak Eğitim tarihi ile ilgili değişim yapma yetkisine sahiptir. Bu gibi durumlarda mağduriyet yaşamamanız için ulaşım/konaklama iptali veya değişikliği kolaylığı bakımından bilet/rezervasyon işlemlerinizde önlem almanızı (esnek uçak bileti vb.) tavsiye ederiz.

     

  • Belgelendirme programı, başvuru, yeniden belgelendirme ve belge geçiş ile ilgili şartları, belgelendirmenin kapsamı, değerlendirme proseslerin yürütülmesi, başvuru sahibinin hakları ve belgelendirilmiş kişilerin görevleri ile ilgili olarak başvuruda bulunun kişiler görevlendirilmiş personelle aşağıda verilmiş olan iletişim adreslerinden öğrenebilirler.

     

  • Eğitim Başlangıç ve Bitiş saatlerinde değişim olması durumunda, ilan edilecek olup, başvurusu tamamlanan katılımcılarımıza mail ile ayrıca bilgilendirme yapılacaktır

     

  • Eğitim başvurusu tamamlanan katılımcılarımız Eğitim başlamadan; talepleri doğrultusunda ücret iadesi isteyebilirler, Eğitim başladıktan sonra; (Eğitime 1 gün dahil) katılım olması durumunda, Eğitim için yatırılan ücret iade edilemez sadece Sınav ve Belge ücreti iade edilebilmektedir.

     

  • Eğitim için başvurup; kontenjan dışında kalan katılımcılarımızın ücretleri; (istekleri doğrultusunda) ücret iadeleri yapılmaktadır, ücret iadesi için dilekçe doldurulup TSE Personel Belgelendirme Müdürlüğü’ne posta ile gönderilmesi gerekmektedir, dilekçeniz işleme konulduktan 1, 2 hafta içerisinde iade işlemleri tamamlanıp ücretiniz hesabınıza aktarılır (bu dilekçe şablonu istenildiğinde program sorumlusu tarafından gönderilmektedir)

     

  • Eğitim, Sınav ve Belgelendirme için başvuru yapan tüm katılımcılarımız; Duyuru sayfasında yazmakta olan tüm durumları kabul etmiş sayılmaktadırlar.

     

     

İLETİŞİM: 

Serpil ÖZDOĞAN 

Tel    :  (0312) 416 65 79

E-posta:  sdinc@tse.org.tr

 

 


Dökümanlar (1)

Bu İçeriği Paylaş : Facebook'da Twitter'da
Eski Siteye Dön