Kalite Yöneticisi Belge Yenileme Başvurusu Şartları
Adayların Kalite Yöneticisi sertifikalarını güncelleyebilmeleri için aşağıdaki şartları karşılamaları gerekmektedir:
1. Belge
1.1. Kalite yöneticisi sertifikasına sahip olmak
1.2. Kalite yöneticisi sertifikasının belge geçerlilik tarihinden itibaren en geç 2 yıl içinde tekrar belgelendirmeye başvurusunda bulunmak
2. Eğitim
2.1. Belgeli olduğu süre içerisinde aşağıdaki konular hakkında asgari 1 günlük eğitim almış olduğunu belgelemek:
3. Tecrübe
3.1. Belgeli olduğu süre içerisinde Kalite Yöneticisi olarak asgari 2 yıl tam zamanlı çalışmış olmak olduğunu belgelemek.
4. Proje
4.1. Belgeli olduğu süre içerisinde bir kuruluşta kalite yönetimi ile ilgili asgari 1 adet proje gerçekleştirmiş olduğunu onaylı proje faaliyetleri ve çıktılarıyla belgelemek,
5. Ücret
5.1. Eğitim, Sınav ve Sertifika ücretlerine Ücretler linkinden ulaşabilirsiniz.
6. İletişim
7. Başvuru
7.1. Aşağıdaki Başvuru Formunu doldurmak, imzalamak ve ekleriyle birlikte olarak TSE Personel Belgelendirme Müdürlüğüne postayla veya e-postayla yukarıdaki adres veya e-posta adresine göndererek başvuru yapmak.