Kalite Yönetim Sistemi Başvurusu

Kalite Yöneticisi Belge Yenileme Başvurusu

 

Kalite Yöneticisi Belge Yenileme Başvurusu Şartları

Adayların Kalite Yöneticisi sertifikalarını güncelleyebilmeleri için aşağıdaki şartları karşılamaları gerekmektedir:

1. Belge

1.1. Kalite yöneticisi sertifikasına sahip olmak

1.2. Kalite yöneticisi sertifikasının belge geçerlilik tarihinden itibaren en geç 2 yıl içinde tekrar belgelendirmeye başvurusunda bulunmak

2. Eğitim

2.1. Belgeli olduğu süre içerisinde aşağıdaki konular hakkında asgari 1 günlük eğitim almış olduğunu belgelemek:

  • Kalite Standartları ve kalite mevzuatı ile ilgili değişiklikler ve gelişmeler,
  • Kalite Standartları ile ilgili yasalar, yeni metotlar ve araçlar

3. Tecrübe

3.1. Belgeli olduğu süre içerisinde Kalite Yöneticisi olarak asgari 2 yıl tam zamanlı çalışmış olmak olduğunu belgelemek.

4. Proje

4.1. Belgeli olduğu süre içerisinde bir kuruluşta kalite yönetimi ile ilgili asgari 1 adet proje gerçekleştirmiş olduğunu onaylı proje faaliyetleri ve çıktılarıyla belgelemek,

5. Ücret

 5.1. Eğitim, Sınav ve Sertifika ücretlerine Ücretler linkinden ulaşabilirsiniz.

6. İletişim                   

  • Tel           : 0 312 416 63 22
  • Faks         : 0 312 416 64 50
  • E-posta  : kys-pbm@tse.org.tr
  • Adres      : Necatibey Cad. No: 112 TSE Eğitim Dairesi Başkanlığı, Personel Belgelendirme Müdürlüğü Çankaya / Ankara

7. Başvuru

7.1. Aşağıdaki Başvuru Formunu doldurmak, imzalamak ve ekleriyle birlikte olarak TSE Personel Belgelendirme Müdürlüğüne postayla veya e-postayla yukarıdaki adres veya e-posta adresine göndererek başvuru yapmak.

 


Dökümanlar (1)

Eski Siteye Dön