Belgelendirme Yapılan Sistemler

18295-1 / 18295-2 Müşteri İletişim Merkezleri Sistemi

TS EN ISO 18295-1 ve TS EN ISO 18295-2 Müşteri İletişim Merkezleri standardları, müşteri beklentilerini karşılamak, müşterilere doğru, hızlı, güvenilir, müşteri odaklı bir hizmet verebilmek, müşteri iletişim kalitesinde iyileşme sağlamak, iletişimde yaşanan sorunları gidermek amacı ile hazırlanmış yönetim sistemi standartlarıdır.
Bu standardlar,yönetim sistemi mantığı çerçevesinde müşteri iletişim merkezlerinin sahip olmaları gereken teknik koşulları tanımlarken müşteri iletişimini yönetmeye bir çerçeve oluşturmaktadır.

TS EN ISO 18295-1 ve TS EN ISO 18295-2;

  • Müşteri iletişim kalitesinde iyileşmeyi
  • Ulusal ve uluslararası platformda rekabet avantajını
  • İletişimde yaşanan zaman kayıplarının önüne geçilmesini
  • Yasal organlara gitmek gibi dış çözüm yollarının tercih edilmemesini
  • Genel memnuniyetsizliği azaltmayı
  • İletişim etkinliğini arttırmayı
  • Sadık müşteri kitlesinin oluşmasını sağlamaktadır.

Başvuru Formu için tıklayınız.

 Detaylı Bilgi Almak İçin;
Sistem Belgelendirme Grup Başkanlığı      0312 416 64 53
Yönetim Sistemleri Geliştirme Müdürlüğü   0312 416 63 11

Eski Siteye Dön