ÖĞRENİM:
1. Üniversitelerin Uzman mühendislik/teknoloji fakülteleri/4 yıllık teknik okul veya teknik eğitim fakültelerinden mezun olması
2. Meslek yüksek okullarının makine, otomotiv, motor, tesviye, elektrik, iklimlendirme ve soğutma, kontrol ve otomasyon, mekatronik, elektronik bölümü veya meslek liselerinin makine, motor, tesviye, otomotiv, kontrol ve enstrümantasyon, bilgisayarlı nümerik kontrol, makine ressamlığı, metal işleri, döküm, elektrik, proses kontrol, elektro-mekanik, elektro-mekanik taşıyıcılar, elektronik, soğutma ve iklimlendirme, hidrolik pnömatik, tesisat teknolojisi, iş makineleri veya mekatronik bölümlerinden birinden mezun olması.
EĞİTİM:
Aday; İlgili daldaki Standardlar ve Mevzuatların şartlarını kapsayacak şekilde 3 günlük (24 saat) ADR Genel Farkındalık, Tank Muayene ve ADR Araç İnceleme Paket eğitimine katılacaktır. Söz konusu eğitimin tamamı teorik eğitime ayrılmıştır.
Eğitim Tarihlerine aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
/IcerikDetay?ID=2483&ParentID=7446
EĞİTİME KATILACAK ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER:
1) ADR Personel Belgelendirme Programları İçin Başvuru Formu
2) Belgeli Personel Taahhütnamesi Ve Karşılıklı Antlaşma Şartları Formu
3) Başvuru ücreti makbuzu/dekontu
4) Cari Kart Formu
5) Nüfus cüzdanı fotokopisi
6) Diploma fotokopisi
BELGE SÜRESİ: ADR Araç İnceleme-Tank Muayene Uzmanı Belgesi için geçerlilik süresi 2 yıldır.
EĞİTİM ÜCRETİ: 1800 TL + %18KDV = 2124,00 TL dir.
Hesap No: TSE Banka Hesabı, T. Vakıflar Bankası Kalkınma Bakanlığı Şubesi
Şube No: 884, İBAN No: TR08 0001 5001 5800 7286 9957 88
Alıcı: Türk Standartları Enstitüsü
Dekont Açıklaması: “ PBM- ADR MUAYENE UZM EĞİTİMİ ÜCRETİ (AD-SOYAD) “
TSE ADR Genel Farkındalık-ADR Araç İnceleme-Tank Muayene Yenileme Eğitimi 1 gün (8 saat) olarak düzenlenecektir.
Yenileme Eğitim Ücreti ; 600 TL + %18KDV = 708,00 TL dir.
ADR ARAÇ İNCELEME-TANK MUAYENE UZMANI EĞİTİMİ BAŞVURUSU HAKKINDA GENEL BİLGİLER:
Duyuru yayınlandıktan sonra Başvuru yapmadan önce kontenjan durumunu (sınırlı kontenjan sebebi ile) hashaci@tse.org.tr adresinden veya 0312 416 62 79 no’lu telefondan teyit ettikten sonra başvuru yapılabilecektir. Başvuru için gerekli tüm formlar ek’te mevcuttur.
Eğitim için ayrılan kontenjanın dolması sebebiyle yedek olarak başvuru alımı yapılacaktır, Yedek Başvurular için; Başvuru formunun sadece 1. Sayfasını (bilgisayar ortamında) doldurup göndermeniz yeterlidir.
Tüm Başvuru formları taratılmış olarak hashaci@tse.org.tr mail adresine gönderilerek başvuru işlemleri yapılacaktır,
(Dileyenler için; imzalı nüsha olması sebebiyle “ Başvuru Formunun 2. sayfası ve Taahhütname “ taratılmış, diğer formlar ise Bilgisayar ortamında düzenlenerek de gönderilebilir.
Gönderilen tüm formların başvuru uygunluğu incelendikten sonra tarafınıza e-posta adresiniz üzerinden “Başvurunuz tamamlanmıştır “ şeklinde Bilgilendirme maili gönderilecektir.
Başvurunuzun tamamlandığını belirten e-posta tarafınıza ulaştıktan sonra; Başvuru işlemleriniz bitmiş sayılacaktır ve belirtilen yer, gün ve saatte eğitim salonunda bulunabilirsiniz,
(Başvurunuz tamamlanmıştır şeklinde e-posta teyidi olmadan eğitim ve sınav programına katılmak üzere eğitim salonuna gelen kişiler, eğitim ve sınav programına dahil edilmeyecek olup, herhangi bir sorumluluk kabul edilmeyecektir)
Eğitim 3 gün olmakla beraber konaklama katılımcıların sorumluluğundadır.
Cari Kart Formu; Fatura işlemleri için istenmektedir,
Firma için hazırlanacak faturaların ödemeleri; Firma tarafından yapılmalı ve cari kart üzerindeki ilgili bölüm Firma adına doldurulmalıdır.
Şahıs için hazırlanacak faturaların ödemeleri; Şahıs ya da herhangi bir kişi tarafından yapılabilir ve cari kart üzerindeki ilgili bölüm katılımcı adına doldurulmalıdır.
İLETİŞİM: Tel: 0312 416 62 79
e-posta: hashaci@tse.org.tr