Sızma Testi Uzmanı Belgelendirme Sınavları Duyurusu

SIZMA TESTİ UZMANI BELGELENDİRME SINAVLARI

TSE Bilişim Teknolojileri Test ve Belgelendirme Dairesi Başkanlığı olarak yürüttüğümüz Sızma Testi Uzmanı belgelendirme sınavları;

9 Aralık – 14 Aralık 2024 tarihleri arasında yüz yüze TSE Ankara Merkez Kampüsü’nde (TSE Merkez Teknik Kurul Salonu (Necatibey Cad. No:112 Bakanlıklar Çankaya ANKARA) düzenlenecektir.

Başvuru sırasına göre ödemesini yapan kişiler sınavlara girebilecektir. Başvuru yapıldıktan sonra kontenjan durumuna göre tam sınav günü tarihiniz ayrıca mail ile bildirilecektir.

Sınav için gerekli ekipman TSE tarafından sağlanacağı için katılımcıların dışarıdan herhangi bir şey (dizüstü bilgisayar, taşınabilir disk, fare, klavye, kulaklık vb.) getirmesi yasaktır!

Sınavlar, “Ağ ve Sistem Altyapısı” ve “Web Uygulaması ve Veritabanları” olmak üzere iki alanda yapılmakta ve bu iki alan için teorik ve uygulamalı sınav aşamaları düzenlenmektedir. Her alanın sınav ücretleri ayrı alınmaktadır.

Katılımcılar istediği alandaki veya iki alandaki sınava da girebilmektedir. Ancak bu katılımcı aynı gün iki alandaki sınava giremez.

Sınav günü öncelikle adaya 3 saatlik Uygulamalı Sınav yapılacak olup ardından aynı alanda 40 dk. teorik sınav (25 soru çoktan seçmeli) yapılacaktır.

Teorik sınavda çoktan seçmeli sorular sorulmaktadır. Uygulamalı sınavda ise verilen senaryolar dâhilinde size verilecek olan sızma testi raporunun doldurulması beklenmektedir.

 

Başvuru Tarihleri: 25 Kasım 2024 – 5 Aralık 2024

Sınav Tarihleri: 9 Aralık – 14 Aralık 2024

Uygulamalı Sınav Saati: 10:30 – 13:30 (3 saat) 

Teorik Sınav Saati: 14:00 – 14:40 (40 dakika)

 

ÜCRETLER

Sınav ve sertifika ücretlerimiz kişi başı;

Başvuru ve Doküman İnceleme Ücreti: 3010 TL + %20 KDV

Teorik + Uygulamalı Sınav :7760 + 7760 = 15520 TL + %20 KDV  

Yukarıdaki fiyatlar sonucu oluşan sınav katılım ücreti

Toplam (%20 KDV Dahil): 22236 TL’dir.

Sertifika ücreti: 4990 TL + %20 KDV (Tercihen)

 

*Not; Ağ ve Web sınavlarına ayrı ayrı başvuru yapılabilir.

*Not; Sertifika ücreti sınav sonunda kişinin tercihine göre düzenlenmekte olup sınav katılım ücretine dahil değildir.

Banka hesap bilgisi: Vakıfbank IBAN NO: TR08 0001 5001 5800 7286 9957 88 Alıcı Kısmına “Türk Standardları Enstitüsü” Açıklamaya “Ad-Soyad Sızma Testi Uzmanı Sınavları” yazınız. Ödeme sonrası dekontu bsh@tse.org.tr<mailto:bsh@tse.org.tr> adresine mail atabilirsiniz.

*Not; Firma Ödemelerinde Dekonta Vergi No yazılması şahıs ödemelerinin ayrımı için önem arz etmektedir.

Hem eğitime hem de sınava girecek kişilerden Başvuru ve Doküman İnceleme Ücreti 1 kere alınır.

 

*Not; Sınavda hedeflenen sonuca ulaşılamaması durumunda sertifika talep edilmez ise faturaya 4990 TL + KDV olan sertifika ücreti dahil edilmez.

*Not; Fatura işlemleri için cari kart formunun doldurulup musteritakip@tse.org.tr’ye gönderilmesi gerekmektedir.

Sınava girmek için eğitim almak şartı yoktur. Eğitim almadan sınava girebilirsiniz. Teorik ve Uygulama sınavları için ayrı ayrı başvurabilirsiniz veya her iki sınava aynı anda başvurabilirsiniz. Sınava katılacak adayların online başvuru sistemimiz olan basvuru.tse.org.tr adresi üzerinden kayıt yaptırması gerekmektedir. Başvuru işlemleri hakkında detaylı bilgiler sayfanın altında bulunan Sınav Başvuru Adımları dokümanında yazmaktadır.

basvuru.tse.org.tr adresinden kullanıcı hesabı açtıktan sonra başvuru için ana sayfada soldaki menülerden YENİ BAŞVURU YAP>Eğitim – Sınav İşlemleri>Eğitim Sınav > Başvurusu Bireysel kısmına tıklamanız ve açılan yeni sayfadan;

Hizmet: SIZMA TESTİ UZMANI SINAVLARI

Başvuru Tipi: İlk Belgelendirme

Sınav: AĞ VE SİSTEM ALTYAPISI SINAVI ya da WEB UYGULAMASI VE VERİTABANLARI

Vasıflandırma Adı: Uzmanlık Sertifikası

Belge Türü: Uzmanlık Sertifikası TSE seçildikten sonra Hizmet Listesi Getir’e tıklanır. İşyeri bilgileri ve fatura bilgileri girildikten sonra ileri tuşuna basılır ve yeni açılan sayfadan evrak bilgileri kısmında zorunlu yüklenmesi gereken evraklar sisteme yüklenir. Taahhütname Kabul kısmında “Taahhütname Onay Metni” onaylanır. Son adımda “Ödemeyi şimdi yap” butonu hayır olarak seçilir ve imza kısmında eğer e-imzanız yok ise e-imzasız seçeneği seçilip başvur butonuna basılarak başvuru adımı tamamlanır. Gerekli onaylar verildikten sonra size sistem üzerinden otomatik bilgilendirme maili gönderilecektir. Onay verilen başvurular ödeme aşamasına geçer. Sınav ödemesi yaptığınız dekontu sisteme yüklemeniz gerekmektedir.

Başvurunuzun durumunu ve ödeme bilgisi için gerekli bilgilere ulaşacağınız yer basvuru.tse.org.tr adresindeki solda bulunan “Başvurularım” tıklamanız ve açılan sayfadan “Başvurularıma” tıkladığınızda başvurunuzun durumunu, “Üzerimdeki İşler” kısmındaki görev aça tıklamanız durumunda ise onay verilen başvurunuzun ödemesini sisteme yükleyebilirsiniz.

Başvuru ile ilgili sorularınız için bsh@tse.org.tr adresine mail gönderebilirsiniz.

Yayınlama Tarihi : Kasım 19, 2024
Düzenlenme Tarihi : Kasım 19, 2024
Genel Filtreler
Yalnızca Tam Eşleşmeler
İçeriklerde Ara
Başlıklarda Ara
Alıntılarda Ara
İçerik Tipi
Hizmetler
Haberler
Duyurular
Sayfalar
İçerik Türü
Ekler